20 augusti

Orkade inte dra fram kameran idag, är så himla trött.... så fick bli bilder med datorkameran som kommer i slutet av inlägget!
Gick upp 06:10, eller telefonen väckte mig.... Shit va trött jag är :o helt sjukt verkligen! Hade ingen aning om vad jag skulle ha på mig så tog bara ett par byxor och ett linne, tar med mig ett par shorts också, ifaaaall det blir varmt! Skulle tdligen regna :s 
 
Tar nog en buss hem vid 1 för vi slutar typ halv 1 eller något, ska bli så KUL att träffa alla underbara vänner, d va längesen alltså...... Väl hemma väntar jag nog på mamma eller tar en promenad bort till stallet och rider Belinda en sväng! 
 
Har också mina vita converse och min skinjacka till detta! :)
Hörs senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0