Död................

Är verkligen helt död i kroppen nu, haha. började dagen med att cykla 3 km till stallet å tog ut lite hästar å gav dom lite mat, sen upp till min systers sommarjobb, på en / ett (?) bed and breakfast och sedan hjälpte vi en tjej i stallet att lasta sin polle, gulle <3
Jag och min granne stack å bada ett tag och sedan drog (CYKLA) vi till stallet igen för att rida min lilla ponniii, red i typ 30 minuter, bara skritt å inget ansträngande @ all. 
stanna till på ett gatukök å åt me syrran å grannen, nomii. cykla hem å dö i sängen, dan har varit jätte bra verkligen. 
 
 
 
har en hel drös med bilder se Anna var här när det för en gång skull var sol ute..... ska se om jag kan få upp några imorgon! 
 
just nu, har jag äckligt ont i magen så ska ta å kolla på lite Grimm med kompis som nanar över, elin alltså.... hörs senare eller imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0