Fortfarande lika ensam........

Haha, skämt åsido, fast jag är fortfarande ensam.... Sitter iallafall i mitt rum å har faktiskt orkat gå ut i köket för att göra mig chokladbollar, för att sedan gå in i ensamheten igen, haha. 
Tänkte lite förut (wooooow ;) och har insett att skolan börjar om.... FEM dagar?!  Hur fort har inte detta sommarlovet gått liksom? Känns som att det var igår det var skolavslutning och Bonnie kom... Bonnie är förövrigt min bästavän, som bodde i Västerlanda och gick på min skola från 5:an till 6:an, under sommarlovet förra året flyttade hon till Stockholm med sin mamma - i princip det värsta som hänt mig. Nu kommer hon till mig på typ varje lov och detta sommarlovet var hon här från 15:de juni till 1 Augusti tror jag det var.. Usch var jag grät när hon åkte, lika jobbigt varje gång... 
 
      
 
hm, vad skrev jag om egentligen???
haha jätte rörigt inlägg men jag vet inte rikigt vad det är, har så mycket känslor som bara kommer upp.. just nu vardet om hur sjukligt mycket jag saknar Bonnie.. om du läser detta, ska du veta att du är världens bästa och att jag alltid kommer älska dig!
Älraggaren 1 ♥ Älgraggaren 2

Kommentarer
Postat av: Bonnie

jag älskar dig såhäääär mycket gumman och kommer aldrig att sluta.
saknar dig så himla mycket. Jag har ingen aning hur jag ska klara mig utan dig. I ett halv år. Är faktiskt överraskad av att jag bara har klarat dom här dagarna. Undrar vem jag ska göra alla grejer med. Vem ska jag nu äta nudlar med? Vem ska jag nu äta ben&jerry's med? Vem ska jag nu kolla på skräckfilmer med? Vem ska jag nu cykla thaitaxi till bastervik med? Och vem ska jag nu hoppa hinder med? Jag gråter bara på den hemska tanken av att jag måste vänta tills nästa lov för att träffa dig (och din underbara familj såklart :D). Saknar min fosterfamilj och hästarna och faktiskt hela ucklum. Hoppas du läser detta malin. Jag älskar dig mest. <3

2012-08-16 @ 00:25:14
URL: http://nattstad.se/malinochbonnie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0