Frukost!

Sitter å äter frukost med min kära syster och lyssna på maskinen, bäääästa! Blivit helt nerkärad i han nu efter "konserten", love! 
 
nästa "konsert" blir Kapten Röd som jag & Anna drar på, den är någon gång i september tror jag, på Liseberg!! 
 
Efter frukosten ska jag nog till stallet och rida ut med syster min till en galoppbacke där vi ska galoppera lite, mys! 
Har kikat lite på vad jag ska köpa för kläder när vi troligen åker till torp imorgon, hittat super fina tröjor på H&M och JC! Hoppas bara dom finns i butik........... Sen på måndag är det skola igen, känns lite som jag börjat förskolan då vi ser på film och målar - ha ha... Rörigt inlägg blev det, men men, inlägg som inlägg, eller? ;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0