Godnatt

Dags å lägga ifrån sig datorn nu alltså, för att ta upp telefonen ;)
 
Skola imorgon, jappjapp.... taggad till..... NOLL. verkligen, usch. orkar inte gå upp tidigt och orkar verkligen inte med att ha betyg å allt :(
 
Idag har jag haft Belinda i 2 år & 4 månader - 853 dagar ;)
och bara för det fick hon massa knäckebröd å äpplen idag, sötan :love: Sen skrittade jag, Jessie och Pernilla ut en sväng barbacka i typ 1 timme, jätte mysigt var det. Pratade om det mesta och hade roligt! Pernilla är en annan tjej i stallet, jätte GO! Åt när jag kom hem och sedan drog jag ner å bada i sjön med min granne, kallt som F'N :00 
 
Innan jag stänger ner datorn får ni en lite sneakpeak på bilderna från hoppträningen igår ;) resten av dom kommer imon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0