Hejdå Ikea-påse!

Fick hem min stövel och hjälm väska som jag beställde hem från hööks för ett tag sedan. Nu slipper jag min blåa ikea-påse och kör på lite mera stil, hehe ;)

Förutom det plockade vi svamp i skogen i skolan, gick la sådääär. Petade in en pinne i ett geting bo och vips så va 4 stycken kompisae stuckna, jag i ett nötskal alltså... Vilse gick vi också - det kan man inte vara utan. Men lite svamp hittade vi allt!

Åkte ut till stallet direkt efter, pussade på killen som stod inne och fixade stallet. Stötte på en fin orm på gödselstacken också, trevligt värre!  Köpte sen en liten almenacka och nu jävlar ska jag få ordning på livet och ha bättre koll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0