kreta <3

här kommer en liten del av bilderna från Kreta, som jag saknar otroligt, framförallt det härliga gänget vi träffade där! :love:
kände mig as brun...
sanden <3

utsikten från våran terass, mellersta poolen
nedre poolen
vägen ner till haavet
dat vågor som jag drunknade i minst 500 gånger
emmispemmis och jag chillin in the hav
ida och jag steker lite bara (vet att ni älskar min rand)
haha, som sagt, vågorna va rejäla och det här var en ganska liten en
dansat sorba har vi provat på!
sorba igeen

goa gänget

emmispemmis och jag
emma och jag igen, go tjej de där! :love:
en glad anna som lyckats ta sig upp för alla trappor till en fin utsikt i 40 grader
utsikten, över gramvousa
emil, emma och jag, eeeh
bror och jag 
och lilla jag, igen

Det var verkligen en toppen vecka där nere! Underbart hotell, underbar personal och underbara vänner! Hoppas verkligen vi kommer åka tillbaka dit! Vi har forfarande kontakt med familjerna och ska antaligen träffa dom snart hemma i sverige! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0