Malin Andersson

Hej, typ.
 
Jag suger på sånt här med presentationer å allt vad det heter, men iallafall.....
 
Jag heter då Malin Andersson å är född 12 oktober 1998 alltså fyller jag snart 14. Jag bor i Ucklum / skogen, en bit ifrån Stenungsund. Jag går på Stenungskolan, ska börja åttan där å på min fritid är jag hos min ponny Belinda, är med kompisar å fotar. Haha, intressant liv alltså. Men ja det är väl typ mitt liv :-)
 
jag å dockis <3
 
 
Tänkte skriva lite om Belinda då, eller Silver Belinda som hon egentligen heter.
Belinda då, aka Dockan är ett New Forest sto på 15 år som jag har haft i 2 år å 4 månader snart! Vi har tillsammans hoppat 1 meter hemma och 80 på tävling. Vet inte riktigt mer vad jag ska skriva men ni kommer följa mig å Belinda i våran utveckling med träning å tävling å allt där imellan!! Förresten, så är hon maxad C-ponny, 138,5 cm, ifall ni ville veta ;-)
 
Kommer säkert slänga in något inlägg om min och mnin systers förra häst, mestadels min systers men vi delade från början, Coin XX som inte längre finns. Han gick bort den 21 September 2011. Vi hade lånat ut honom på foder hos en underbar tjej i skövde tror jag, om jag inte minns fel. Han blev sjuk å stog hos veterinären ett par dagar innan det blev för mycket så vi bestämde tillsammans att han skulle få somna in, lill prinsen. Xet blev bara 8 år, tyvärr då han hade mycket mer av livet å mycket mer att ge, men men... Vila i frid bästis <3
 
Xet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0