my dooooogs

Tänkte skriva lite om mina hundar, kanske klämmer in lite om katterna mä ;)
 
 
Detta är då Gizmo, en bearder collie som är 13 (!!) år - alltså väääldigt gammal för att vara hund. Gizmo är världens goaste verkligen, trots att han är blind på ena ögat och inte hör så bra så är han jätte glad - all the time. Ärligt, hela tiden är han glad å älskar att gosa osv, lilla bebisen. Vi har haft honom i princip hela hans liv, sen han var 8 veckor!  :love: 
 
 
 
 
↑ that dog is Kämpa! Ha ha, iallafall så heter hon då Kämpa och är en Schäfer på 10 år tror jag? :o 
Hon & min pappa är tävlat jätte mycket och även min mamma och Kämpa har tävlat en del och RIKTIGT duktig är hon, fina tjejen! Hon är också ganska gosig.... väldigt mycket för mamma och när man är ute och går med henne händer det ibland att hon springer hem, bara för att komma till mamma ;) 
Även hon har lite problem med ögonen, så varje kväll ger jag henne ögondroppar! Ja, det var vl det om henne, hon hatar även att vara ute, om det inte är på promenader :)
 
 
 
Tredje hunden in tha familllyyy är Rask som är en 2årig schäfer! Honom har vi också haft sen han var 8 veckor och jisses va söt han var då alltså, fast.. han är la söt nu med ;)
Busigaste hunden i familjen är han & han å pappa tävlar i spår, lydnad å sånt där, och uppe  i eliten är dom redan :)
När han väl vill kan han vara jätet mysig men annars är det roligast att busa och hoppa runt ;)
 
 
Yes, det är våra hundar det yao! här kommer lite om katterna!
 
 
Tjockisen på bilden ovan är min katt Picasso som jag köpte för 10 kronor när han var typ 8 veckor :) 
Han har faktiskt alltid vara tjock, ända sen han kom till oss för ungefär 8 år sedan. Han är jätte rädd för främmande männsikor, oftast män och i familjen är det bara jag som kan typ bära honom osv. Väger en del gör han, en väldigt stor del men god va han är gosig ändå.
Tycker faktiskt att han är i form, rund är ju också en form ;)
 
Missemannen in tha crib yooo! Haha nej men detta är Missemannen, finaste namnet i know,  han är 14 år och hur frisk som helst ;)
Han älskar att sitta på mammas axlar när hon typ äter och älskar att ta upp all plats i sängen....... that little tjockis alltså! Han är jätte go och mysig å allt det där, han har varit skadad en gång och då hade ledband i bakbenen men han fixade det och är hel å ren igen! 
 
D va mina djur, kommer nog ett inlägg om dom hästar vi haft också :) 

Kommentarer
Postat av: Kattispattis

MISSEMANNEN <3333333

2012-08-20 @ 15:47:57
Postat av: Sandra

Naww vad gullig Beardis! Har också en Beardis och dom är verligen super gosiga! <3

Kram!

2012-08-20 @ 17:03:10
URL: http://sandraoutinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0