On my way home

Har packat in allt i bilen och sagt hejdå till dom i släkten som var vakna.......... haft det hur MYSIGT som helst, verkligen.. älska släkten. Äntligen kunde alla samlas, nåra bor i Stockholm, nåra i Göteborg å en del i Stenungsund, men det är inte ofta alla är samlade liksom. Har försökt mobilblogga men appen ligger på 0 alltså, SUCK.
Ska ta & lägga in alla bilder på datorn och göra ett långt tidsinställt då jag direkt när jag kommer hem ska bort till stallet och rida min prinsessa! Hon ska skrittas å travas ute, bara träna kondis typ... imon ska jag å storsyrran hoppa lite i paddocken, nu ska all rädsla från både mig och Belinda VÄCK. 
 
fina hotellet :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0