putsning för hela slanten

Har kommit hem från Göteborg och min mobil ska nu in och bli uppdaterad, eller nått... kommer inte sakna den! usch för HTC. Till och med han i affären sa att det inte var en bra telefon. Kommer att ha pappas sålänge så det är luunch.

Har iallafall putsat mina skor och stövlar nu, nooooga! Men mina skor blir nästan aldrig rena, dom är så himla slitna så det inte är sant. Malin hade glömt sina skor med så Malin, när du läser detta så är dina stallskor också rena och fina!
 
haha nolife... Men ja där fick ni lite före&efter bilder samt lite gämförs bilder, eftersom jag har så himla tråkigt... Tror jag ska roa mig med lite pacxon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0