sääääämst

Sämst uppdatering igår och ganska dålig i fredags men i fredags alltså..... fyfan va det var KUL!! Igår var vi som Anna skrev jätte trötta & lata och gjorde knappt något. På eftermiddagen hade jag hoppträning och det gick väldigt bra, hoppade oxer första gången efter att vi gick omkull :-)
Några gånger smet hon förbi men det var bara för att avståndet inte stämde, jag tyckte inte att det KÄNDES bra, för jag var så himla rädd, eller osäker rättare sagt. Mamma & jag pratade senare på kvällen å mycket tårar blev det men utan henne, hade jag faktsikt aldrig klarat någonting. & hur ska jag egentligen kunna tävla om jag inte "vågar" hoppa oxrar, för dom kommer ju ALLTID på tävlingar liksoooooom. Vi bestämde oss för att det är ett språng, och det som hände hade kunnat hända på ett kryss, ett rättuppstående eller någon annan hindertyp, det hade kunnat hände på vilket hinder som helst. 
 
 
ingen aning om varför jag tog den bilden, ha ha...
Bilderna från hoppträningen kommer kanske komma upp under dagen, annars imorgon då även skolan börjar :'-( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0