Saker ni inte visste...

Nu när jag är i Helsingborg så passade jag på att göra några tidinställda innan jag åkte så ja, tänkte skriva lite saker ni inte visste om mig å lite saker ni inte visste om Belinda!
 
Om mig,
 
1. Jag älskar Justin Bieber, verkligen älskar.
2. Jag är jätte rädd för spindlar och mörker
3. I stallet kan jag vara hur länge som helst, finns alltid något att göra.
4. Tycker det är jätte roligt att typ fixa outfits å så, blir så himla fin!
5. Jag är sjukt envis och sätter alltid massa press på mig själv........
 
söt cam bild ohyeah
 
Om Belinda,
 
1. Belinda kan bli rädd när jag ska lägga på täcket, något som hände när hon var liten bäbis <3
2. Hoppa är nog det bästa Belinda vet1
3. Dock är hon fortfarande rädd sen vi gick omkull på en tävling i april men vi kämpar, å vi ska bygga upp allt igen, tillsammans <3
4. När vi rider ut, å jag bara sitter å babblar på om allt å ingenting, känns det alltid som att hon lyssnar
5. När vi borstar, brukar hon lägga upp sitt huvud på min axel å bara stå å mysa, min gosis <3<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0