Skolan
Back to basic typ, gick upp runt 6 och käka lite frukost & bytte om, drog på mig kläder å satte mig å blogga. Hade lite beslutsångest med vad jag skulle ha på mig men det löste sig! Tog bussen till skolan och väl i skolan träffade jag alla jag saknat som tusan och även dom nya 99:orna som har börjat på våran skola! Gick in i klassrummet och alla i klassen samlades, våran klass heter LG 8:1, seriöst, vad är det för namn????
 
Jaja, dagen var chill å tog en buss hem, sen kom mamma å vi åkte till stallet. Belinda vilade, var endast ute och pussade lite på henne å så fick hon lite godis. Nu ska jag snart sooooova för jag är jätte trött, puss å hej! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0