Stenungsund!

Blev väckt ur min skönhets sömn av min syster imorse..... love you 2 ;-) Men i vilket fall som helst så har jag preis kommit hem från stenungsund & ja och min syster har shoppat lite, wihoo!!!! Köpte mig bara en tröja från gina, vilder kommer later on! Jätte mysigt var det, bästa syster <3 Ikväll hoppas jag att Anna kommer,  Bobby ska ju till veterinären nu så jag tycker att alla ska hålla tummarna för att det går bra!!
 
Belinda ska skrittas å travas ut en sväng ikväll, och jobbas i traven en del!
 
 
I brist på liv ska jag ta och ladda kameran och gå ut och fota hundarna lite tänkte jag, kanske sätter upp något hinder så även dom får motioneras lite!! Har inte riktigt bestämt mig för om jag ska ta en cykeltur bort till stallet eller om jag väntar på min kära mami.. hm...... 
Men men, nu ska jag som sagt ut och fota hundarna, ska se om jag hittar någon pay and jump i närheten också, för snart ska jag å Belinda ut å täääävlaaaaa!! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0