sundsby klinik

Nu står det still i mitt huvud, har ingen aning om hur jag ska börja detta inlägg men vi kan ju säga såhär, Bobby var nog den dammigaste ponnyn som någonsin har skådats idag! Tänkte göra honom lite fin innan vi åkte men det gick knappt så dammig han va. Med Karins hjälp blev han hyffsat fin iaf.

Han va välsigt stissig när vi kom fram så vet försökte bremsa han men det ville han inte så han ställde sig... Han fick istället lugnande och OJ va pömsig han blev. Han höll på att välta när dom lyfte på benet så dom fick hålla i honom, söte.

Dom hittade inget på röntgen men därimot behandlade dom kotleden och hovleden så nu ska han få metacam samt vila i treveckor och sen är det dags för återbesök! Hoppas nu han blir bra min lilla prins <3
glömde batteriet till kameran också så inga bilder blev det... typiskt mig...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0