Sweet Daffodile

Halloo, internetet dog igår eller min telefon la av så fick klara mig utan. Har pappas telefon som inte går att koppla upp sig på. Men idag har jag varit med min kompis Lisa och ridit henne foderponny Sweet Daffodile, aka Daffie. Jag red henne innan lite men sen så blev det inget mer.

Vi hoppade lite granna och ja vad ska man säga? Fortfarande samma Daffie ;). Nej men hon är väldigt stark och stel så försökte mest få henne lugn. Hoppade inga höjder utan samma där, försökte få henne lugn. Hon drar gärna efter hindret och även före så det gäller att vara med. När det gick som bäst så skutade jag.


Nu laggar blogg.se så ni får mer någon annan gång kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0