Vaken.... REDAN!!

Har faktiskt redan vaknat.... Trots att jag somna sent igår! Stolt här! Tänkte dra mig till stallet sen å rida Belinda lite i paddocken! Ska jobba mycket med att ställa henne å göra öppna å sluta. Även hålla henne sysselsatt hela tiden. När hon inte har något att göra blir det oftast så att hon tröttnar fort och bara springer, oftast efter första galoppen då hon bara vill springa...! Hade ju med henne till ridlägret på Alleby så där fick jag mycket hjälp med just det, att hålla henne sysselsatt hela tiden! Ställa inåt, ställa utåt, öka skritten/traven/galoppen, minska osv osv å det funkar riktigt bra!! Efter stallet blir det väl att packa lite, ska se om jag kan dra med någon som kan fota idag! C ya!


Kommentarer
Postat av: erica

Vad är det för ras :)?

Svar: New Forest :)
None None

2012-08-10 @ 15:14:57
URL: http://nattstad.se/ericamodin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0