Bad uppdatering i know

Igår cykla jag till stallet vid 9 och red Belinda lite i paddocken, hon var väldigt stark och ville inte lyssna så mycket, men ja kämpa på och till SLUT gav hon med sig och började jobba i form, galopperade på A & C volterna och när det var den "öppna delen" av volten var det trav och den "stängda delen" galopp. Funkade helt ok, kunde gått bättre men jaja! Cykla hem hurtig som jag är och duschade håret snabbt & bytte om, fixade lite tidsinställda som ni antagligen såååg. 
Mamma körde mig till stationen å där mötte jag upp My så tog vi bussen till tjööööörn! Väl där träffa vi först Axel, efter en STUND kom Anton (<3) och Hugo, snacka lite med dom & så, sen åkte jag & My in till stenungsund igen och sen åkte vi tillbaka till Tjörn, väl på tjörn kollade vi på film med boysen, Gustav kom också, jätte mysigt! :love: 
 
Haha sen skulle alla dra hem till sig men Anton & Gustav cyklade fel så dom kom tillbaka och stannade ett tag till, ha ha......... 
Tog 12:10 bussen hem med My och sen kom mamma och hämtade mig på stationen & vi åkte direkt till stallet, Jag, Suzette och Jessie red Dahlrundan som vi kallar den, mycket galopp och en sjukt LÅNG sträcka, j'vlar vad ponnyn är pigg!!
 
GAMMAL BILD.
 
 
 
Nu sitter jag & pratar med Anna på skype och skriver på fb & sms med Issa & Anton, ska väl fortsätta med det och sedan äta hamburgare med min mamma och pappa, Jessie är hos Daniel ;-) 
 
byeeee! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0