Heart on fire

 
 
Denna låten spelas ääärligt dygnet runt å även I cry...... men sätt på låten å läs, det är endast tankar som ploppar upp som jag skriver, hm......
 
Ärligt så mår jag verkligen hur bra som helst, vet verkligen vilka vänner man kan lita på & vilka som alltid stannar, vad som än händer. Jag har dock väldigt lätt att lita på folk, som jag egentligen inte borde litat på men det är så annorlunda nu, vet var jag har alla, och har lämnat dom som jag vet inte går å litar på, dom som aldrig riktigt är ens vän, och dom som står framför mig när något händer, dom har jag lyft FRAM. Skickat ett mess, med bara några ord, men ändå så speciellt, så just dom vet att dom betyder SÅ mycket för mig, å att jag alltid vill att dom stannar. 
 
Alla tjejer, gud va mycket drama det är @ the moment, eller ja, under sommaren känns det som att alla hittat sina riktiga vänner, men även glömt bort dom som verkligen är äkta, fast inte lika bra som dom andra, kan man säga så?? Drama är nog bland det värsta som finns, hon sa så, han gjorde så, han sa så & yada yada, nej, så 2011. Att skapa drama för en LITEN sak är så b, visst man ska stå upp för rätt och fel men många tjejer överreagerar och gör saken STOR när den inte ens var nödvändig att ta upp. 
 
 
Just Anna är en av dom som alltid står upp för mig, aldrig lämnar mig när det blir jobbigt för att slippa "draman". Jag försöker hålla mig utanför alla bråk och sånt, vissa mindre och vissa större men som många av er vet så går det inte att bara blåsa bort allt folk säger, men vissa behöver ta tag i sin självkänsla och verkligen rycka upp sig, för man behöver inte hänga upp sig på vad Britta gör å inte gör, om det inte påverkar DITT liv & DINA känslor, annars, let it be. 
 
 
My är också en av dom få som jag har NÄRA, eftersom vi går i samma skola, samma klass å allt så hänger vi alltid ihop, gör allt tillsammans & pratar om allt. My står alltid upp för rätt & fel och hon kan även erkänna när hon gör fel ibland, precis som alla andra. Finns inte mycket som vi inte gjort tillsammans, haha älskar den bruden hårt alltså. Hoppas verkligen att hon vet att hon är GULDVÄRD. 
 
Ganska rörigt inlägg men jaja, är sjuk förresten, igår var jätte mysigt..... tog 18:10 bussen hem från A och i Stenungsund hämtade mamma mig och vi åkte å käka på donken, haha söndagar är riktigt bra alltså! 
iallafall denna.......<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0