Lite saker ni inte visste om mig......

1. Jag älskar IFK Göteborg <3<3
 
2. Jonathan Clay - Heart on fire & Rock mafia - The big bang & Linnea Henriksson - lyckligare nu.... kan det bli bättre???
 
3. Jag trivs jätte bra på stenungskolan och 8an är (än sålänge..) jätte bra! Min klass är bättre än nånsin & ja, allt är kanon! 
 
4. Det är få jag berättar allt för My, Anna, & Axel är dom som vet mest, även Issa vet mycket men nu när hon flyttat blir det svårt att hålla kontakten :/
 
5. När jag var liten var jag jätte tjock, allvarligt, normala mammor körde runt sina barn i barnvagnar medans min mamma hade koppel å sprang efter mig som rulla fram, hahahha!! 
 
6. Jag tror jag är kär..... Fast ändå inte..... svårt :/
 
7. Jag är beroende av datorn och telefonen, haha på kvällen när jag har stängt ner datorn så upp med iphonen å in på fb & instagram för det mesta, hahaha..... 
 
8. I vintras levde jag i min MÖSSA, en likadan mössa som alla brudar gled runt med ;) svart med pälsboll typ, haha SÅ 2011 mah friend ;)
 
hahah ja, tror inte ni visste något av detta, förutom dom som känner mig väl som läser, ha ha!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0