min daaaaghhhh tieeeehp

haha palla med mig själv........ Gick som sagt till skolan idag, fortfarande med huvudvärk å mådde lite dåligt men kände att jag missat för mycket, och ja, det hade jag... ;)
Kämpa mig igenom skoldagen som den äkta kämparen jag är!! haha kvällshumoor.... nej men ja, åkte hem och fick även reda på att MIN SYSTER FICK SITT KÖRKORT IDAG!!!!! :D :D 
hon klarade alltså uppkörningen så GLAD för hennes skull!! :love: 
 
Jessie körde till stallet ( ;) ) och jag tog in Belinda så carina kunde fästa en sko och sedan red jag en sväng i spöregn, så mysigt, ELLER?! Usch, trodde jag hade jackan i stallet också men tydligen inte så blev skit blöt istället, fuuuuun, or nooot........ Belinda var pigg som tusan och när vi red förbi en kohage började alla kor rusa mot oss på typ ett led som värsta soldaterna, hahahahah och sparka & "bocka" gjorde dom också, haha. 
 
Nu under kvällen har jag (som vanligt) skypat med Anna och Axel, hahah gooa människor d ja! @ the moment är jag as trött och måste SOVA......... NU! Godnatt!!
 
hah gayyyyy känner att jag bara laddar upp 1000 år gamla bilder men jaja ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0