Now you know, i've been crazy for you all this time

Sjuk. Vad mer kan jag säga? Att det suger? Naaah, det vet nog redan alla, men åtminstonde vad jag gjort idag kan jag skriva :-)

Vaknade runt halv 4 av att det var så jvla varmt så det gick knappt å andas, sen blev det iskallt å jag vaknade runt kvart över 6 och orkade knappt stå upp, mamma sjukanmälde å så, skypade lite med Anna innan hon åkte till stallet och då somna jag om, haha. Resten av dagen har jag tillbringat i mitt rum, har ätit lite, skypat med Axel länge och faktiskt städat, typ rev ner mina gardiner för jag blev så trött på dom, hahahah är man sjuk så är man! Mådde hyfsat under eftermiddagen men valde att inte åka med till stallet utan syster min fick ge Belinda mat och jag sov, heeeehe.... Vet inte om det blir skola imorn heller, är yr, fryser å ont i huvvet, pallaa..... 

 
Jaja, intressant inlägg huh? haha, nu ska jag sova & vi hörs imorn!
 
Ja, kände att denna bilden passade mycket bra in här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0