Torsdag

Godmorgon, sovit jätte gott inatt, ville verkligen inte gå upp ha ha! Men idag ska jag dra mig till skolan, fryser och har huvudvärk men känner att jag missaar alldeles för mycket om jag är sjuk idag också, så ja, tar med mig några ipren & försöker iaf. 
 
Annars då, jo, en vanlig torsdag, slutar 10 över 2 och IDAG ska jag även rida Belinda, hon har vilat mycket nu för jag varit sjuk men nu jäklar ;)
Igår kollade jag som sagt på film och skypade med Axel samtidigt, haha såg paranolmal activity 1an & 2an och såg även När lammen tystnar (som inte var läskig @ all.... dat besvikelse). Yes yes... Intressant och allt det där, kommer lite uppdatering när jag är i skolan, typ det enda stället där appen fungerar och publicerar inlägg inom en halvtimme, haha! 
 
miss dat time..... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0